Prvých pár rokov začínajúceho podnikateľa nie je úplne jednoduchých. V prvom rade treba mať chuť a odhodlanie. Bez toho sa jednoducho nepohnete a svoju kariéru alebo firmu neodštartujete. V začiatku sa každý stretne s kritikou, nepochopením a veľkým množstvom prekážok. O to krajšie potom chutí úspech a pocit splneného sna.

Na túto skutočnosť sa snaží upozorniť aj ambiciózny Marek Frťala vo svojej novej relácii #Hlavne Sa Netreba Báť. V nej vám Marek bude postupne predstavovať cieľavedomých ľudí, ktorých zápal a odhodlanie predčilo neúspech a na pomyselnej miske váh sa ich cesta prevážila na stranu úspech.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Prečo si sa rozhodol natáčať talkshow Hlavne sa netreba báť?

„Vo svojom okolí vnímam veľké množstvo mladých ľudí snažiacich sa vo svojom živote dokázať niečo viac, ako len chodiť do roboty, platiť dane a piť pivečko pri telke. Rovnakým spôsobom vnímam život aj ja. Mojim cieľom je niečo tvoriť a budovať si budúcnosť, jednoducho sa podieľať na niečom zmysluplnom. Celú ideu tejto relácie nosím v hlavne už takmer rok a som veľmi rád, že sme sa konečne aj s mojim skvelým kameramanom – Patrikom Martinkom, pustili do tohto projektu,“ povedal Marek Frťala na predstavenie svojej novej show.

Jedným z takýchto začínajúcich a dnes sa dá povedať aj úspešných mladých podnikateľov je aj Dávid Paučin, ktorého v módnych kruhoch poznáme skôr pod značkou Justin Paukin. Ten už aj napriek svojmu mladému veku buduje svoju vlastnú módnu značku pánskych oblekov. V prvom vydaní novej show #Hlavne Sa Netreba Báť opisuje Dávid svoje začiatky a cestu jeho stále mladej spoločnosti.

Poznáme veľmi veľa úspešných spoločností, ktoré svoje prvé kroky začali tak povediac „doma na kolene“ a dnes patria už medzi lídrov na trhu. Dávid si tiež spomína na svoje začiatky doma v šatníku a dnes už má svoju vlastnú predajňu v centre Žiliny a už v krátkej dobe poputujú jeho kroky do Bratislavy.

Predstav nám trošku Dávida, prečo práve on?

„Dávid je môj veľmi dobrý kamarát, poznám ho od jeho začiatkov, keď ešte obiehal svojich klientov a chodil k ním domov, kde si skúšali obleky. Začiatky naozaj nemal jednoduché a za tie približne 4 roky dokázal obliecť stovky klientov , začal spolupracovať so zaujímavými menami so showbiznisu. Dávid nepredáva obleky klasickým spôsobom, ako sme zvyknutí v nákupných centrách. Prišiel na trh s novým business modelom a dokáže predávať veľmi kvalitné obleky za porovnateľne nižšie ceny, ako v klasických predajniach. Funguje systémom na objednávku. Rezervujete si termín na jeho web stránke a následne prídete do jeho predajne, kde sa jeho tím o vás už profesionálne postará.“

 

 

Komentáre