V mnohých prípadoch je to jeden z najcennejších aktív podniku. Ako ju v konkurenčnom boji ochrániť pred nekalými praktikami, vám predstavíme v tomto článku.

Značka je symbolom, prostredníctvom ktorého komunikuje spoločnosť so svojimi zákazníkmi. Hovorí sa, že logo Coke® (svetoznáma značka obľúbeného nápoja) je druhým najznámejším slovom vo svete po spojení „Dobrý deň.“ Hodnota značky Google® sa odhaduje na viac ako 20 miliárd $. Niet teda pochýb o tom, že význam je veľký. Cesta k tomu, aby ste mohli disponovať takouto výhodou nie je vždy jednoduchá.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
marketingmag.ca

Používať ochrannú známku, znamená mať značku, logo alebo slogan, ktorý rozlišuje výrobky alebo služby podnikov od konkurencie. Bez ohľadu na veľkosť konkrétnej spoločnosti, by si mal každý jeden podnikateľ uvedomiť, že dnes je budovanie dobrého mena a značky ovplyvnené on-line priestorom.

Vyberte si múdro

Čím viac kreatívna bude vaša značka, tým väčšia je pravdepodobnosť, že sa stane jedinečnou. Vytvorte si viac výrazné slovo, alebo slogan, ktorý bude všeobecne schopný konkurovať viacerým značkám. Dobrým príkladom sú špičkové telefóny Xiaomi, ktorých logo zaručuje jednoduchosť používania a originalitu dizajnu mobilných telefónov.

Používajte ju

Čím viac budete používať svoje ochrannú známku, logo a slogan, tým silnejší a výraznejší budete na trhu. Zákazníkom sa dostanete do povedomia, pretože vás uvidia pod pevným tvrdeným sklom na mobile,  v reklame na internete, alebo na billboarde pri ceste.

Môžete používať viacero reklamných prostriedkov. Hrubšie písmo, kurzívu, farby a reklamné pútače, na ktorých bude vaše logo. Potom zákazník presne vie, čo vaša značka znamená a nikto  iný nemá šancu vás napodobniť.

Komentáre