V období Vianoc ľudia nakupujú jedna radosť – a hlavne pohodlne, cez internet. Klik sem, klik tam, objednávka odoslaná a už iba nedočkavo striehnuť kuriéra. Pre nás je takáto forma nákupov výhodná, kuriéri sa však chytajú za hlavu a majú čo robiť, aby podstatne vyšší počet zásielok stihli doručiť včas.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Na Slovensku sa v období adventu, kedy by ľudia mali byť na seba milí a pomáhať si (čo by mali samozrejme robiť po celý rok, nesmieme na to zabúdať!), spúšťa kampaň Nakŕmte kuriéra, za ktorou stojí kreatívna duša a dizajnérka značky Kura Harabura, Zora Puškáčová.

„Minulý rok v decembri som sa išla zblázniť od roboty. Nielen ja, samozrejme. Bol piatok, okolo 16-tej hodiny. Naša kuriérka (áno, k nám chodí milá drobná slečna, ktorá borí všetky predsudky o tom, čo je mužská a čo ženská práca) prišla po hŕbu balíkov a v reči sa jej pýtam, či vôbec obedovala. Že nie. Tak som rýchlo vbehla do kuchyne, schmatla nejaké minipizze, fľašu minerálky, čokoládu a nabalila jej ich. A tak malo dievča obed… 🙂
Odvtedy som počas celého adventu začala dávať každému kuriérovi, čo mi donesol nejakú zásielku, fľašu minerálky a niečo na zahryznutie – keksík, jabĺčko… Neverili by ste, ako sa potešili,“ hovorí pani Zora.

Po zverejnení tejto kampane na sociálnej sieti sa začali ozývať aj ďalší, ktorí to takto  pravidelne robievajú. Niektorí napríklad každému „predvianočnému“ kuriérovi ponúknu medovníčky alebo teplý čaj.

Kuriéra môžete „nakŕmiť“ aj vy. Oficiálne sa kampaň spúšťa v piatok 7. decembra a trvá do piatku 21. decembra 2018, no ak tak urobíte aj mimo týchto termínov, myslíme si, že žiadnemu poštárovi či doručovateľovi to prekážať nebude 🙂 .

Komentáre