Ak chcú predajcovia nejaký produkt rýchlo a čo najvýhodnejšie predať, veľkú sumu peňazí investujú do reklamy. Niekedy sa však stáva, že produkt, či už ide o potraviny, spotrebný tovar alebo iný sortiment, vyzerá v reklame úplne inak ako v realite, s čím sa už pravdepodobne stretol každý z nás. Instagramový účet pod názvom Blossom vo svojich videách prezrádza „nekalé“ ťahy potravinárskych spoločností pri snahe urobiť potraviny, nápoje a potravinárske produkty čo najkrajšími a najlákavejšími pre zákazníkov. Pretože ak reklama vyzerá dobre, produkt sa predáva v podstate sám.
A tak sa jahody pre krajší vzhľad farbia rúžom na pery, lak na vlasy neudrží pevné a lesklé len vlasy, ale aj ovocie, za krásnou zmrzlinou sa v reklame často skrýva obyčajná zemiaková kaša rozmiešaná s farbivom a bublinky v šampanskom dokáže dotvoriť obyčajná šumivá tabletka. A že to vyzerá naozaj krásne si môžete pozrieť vo videách, ktoré americký Blossom o týchto „kozmetických praktikách“ nahral na svoj účet, aby spotrebitelia vedeli pravdu o tom, ako to s prilákaním zákazníkov vyzerá v zákulisí.
Okrem trikov s ovocím a zmrzlinou spotrebiteľov šokovala tiež úprava mäsa – aby bol docielený vzhľad pečených stehien, bol použitý prípravok na topánky, ktorý sa postaral o dokonalú ilúziu upečenej kože. Po zhliadnutí týchto videí sa množstvo ľudí vyjadrilo, že už sa ani nečudujú, prečo reálne potraviny vyzerajú úplne inak ako tie v reklame, a niektorí tieto reklamy dokonca ostro skritizovali za plytvanie jedlom.