Konkurencia je silná v každej oblasti či sfére a každý sa snaží byť jednotkou vo svojom segmente. To platí aj pre automobilový priemysel, kedy sa tí najväčší konkurenti neboja použiť aj rôzne provokatívne reklamné kampane. V posledných rokoch sa pozornosť sústreďuje predovšetkým na sociálne siete, cez ktoré sa šíri všetko pomerne rýchlo a jednoducho.
Silu sociálnych sietí využila aj automobilka BMW. Na svoj profil na Twitteri pridala fotku Mercedesu čiastočne prezlečeného za BMW sa štipľavým komentárom, že teraz sa (v duchu halloweenskych tradícií) môže každý prezliecť za svojho obľúbeného super hrdinu. Teda aj Mercedes sa môže na chvíľu stať bavorákom.
Reakcia Mercedesu nasledovala len o 44 minút neskôr, v reakcii nechýbal ani sarkazmus a trošku podpichovania. „Pekné, BMW. Toto je naozaj strašidelný kostým! Zvlášť tá maska chladiča … “
Čo poviete na takúto vtipnú komunikáciu známych automobiliek? Niekedy je dobré trošku upustiť z vážnosti a profesionality a aj takýmto vtipným spôsobom na seba upútať pozornosť.