Vianočnú reklamu na Kofolu, s ockom a dcérkou, poznáme už od roku 2003, čiže už krásnych 16 rokov. Tento rok prichádza s iným zakončením, už o pár dní si ju budete môcť pozrieť v televízii.
„Nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím!“ Takto znie ikonická veta, podľa ktorej každý jeden človek vie, o akú reklamu ide. „Naša reklama sa stala tak trochu ikonou Vianoc. Nadväzuje na symboliku čarovného Zlatého prasiatka, ktoré chce na Štedrý večer uvidieť každý. V tohtoročnej kampani sme tento motív posunuli ešte ďalej,“ pre mediar.cz to vysvetlila Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.
„Na nočnej oblohe sa vďaka kúzlu prasiatka rozsvieti nové súhvezdie, súhvezdie Prasiatka, vďaka ktorému bude môcť Zlaté prasiatko zahliadnuť skutočne každý. A to nielen na Vianoce. Stačí nájsť Veľký voz a správne pospájať hviezdy v súhvezdí Veľkej medvedice,“ dodala.
„Naše Zlaté prasiatko patrí už neodmysliteľne k adventu. Je rodinným striebrom kampaní Kofoly, a nie je teda dôvod ho meniť. Dať starému príbehu ale nový impulz sme vnímali ako veľkú výzvu, a tešíme sa na reakcie spotrebiteľov,“ doplnila Tarbajovská.
Vianočnú reklamu budeme vídať už od 23. novembra, preto si ju určite nenechajte ujsť, aby ste vedeli, ako aj vy môžete nájsť zlatého súhvezdie prasiatka na oblohe.