Reštaurácie proti konkurencii bojujú tak, že do jedálneho lístka pridávajú pestré či netradičné novinky a snažia sa prilákať nimi čo najviac zákazníkov na svoju stranu. Žijeme v dobe, kedy sa poctivá tradičná kuchyňa začína akosi vytrácať, a čoraz častejšie ju nahrádzajú zahraničné kulinárske trendy alebo totálne úlety, ktoré majú za úlohu zákazníka zaujať. Jedným z nich je aj sendvič, ktorý sa predáva bez pečiva. Namiesto neho v tejto reštaurácii používajú kyslú uhorku, do ktorej jednoducho pridajú všetko to, čo sa do sendviča dáva bežne.

Vyzerá to síce všelijako, no podstatné je, že zákazníkov tento netradičný variant zaujal a predáva sa. Reštaurácia Elsie’s neďaleko Philadelphie si na ňom vystavala svoj marketing v čase, keď na trhu začínala, čo jej pomohlo prilákať tam veľa ľudí z rôznych miest. Sendvič z uhorky sa jednoducho predával sám.

Reštauráciu vlastnia manželia Cohenovci, ktorí odhadujú, že za jeden deň spotrebujú približne 300 zaváraných uhoriek. Dĺžka priemernej uhorky použitej na prípravu jedného sendviča je 17 centimetrov a majitelia dodávajú, že si ich pestujú aj nakladajú do nálevu s kôprom sami, podľa tradičného rodinného receptu. Zákazníkov najviac zaujíma sendvič plnený šunkou, capicolou, salámou a talianskym syrom alebo sendvič plnený morčacím a hovädzím mäsom, švajčiarskym syrom a dresingom, no a na záver sú to rozličné rolky z kyslých uhoriek a mäsa. Okrem iného sa tu kyslé uhorky dávajú aj na pizzu alebo do želé…

Reštaurácia Elsie’s býva otvorená len od utorka do soboty v čase od 11:00 do 15:00. Majitelia otváracie hodiny argumentujú tým, že počet uhoriek je obmedzený, a že predávajú jedlo určené na obed, takže ráno ani večer otvorené mať neplánujú. Húfy zákazníkov im však pravidelne dokazujú, že otváracie hodiny pre nich problémom nie sú a podnik sa teší vysokej návštevnosti.