Reštaurácie proti konkurencii bojujú tak, že do jedálneho lístka pridávajú pestré či netradičné novinky a snažia sa prilákať nimi čo najviac zákazníkov na svoju stranu. Žijeme v dobe, kedy sa poctivá tradičná kuchyňa začína akosi vytrácať, a čoraz častejšie ju nahrádzajú zahraničné kulinárske trendy alebo totálne úlety, ktoré majú za úlohu zákazníka zaujať. Jedným z nich je aj sendvič, ktorý sa predáva bez pečiva. Namiesto neho v tejto reštaurácii používajú kyslú uhorku, do ktorej jednoducho pridajú všetko to, čo sa do sendviča dáva bežne.

Zdroj: today.com

Vyzerá to síce všelijako, no podstatné je, že zákazníkov tento netradičný variant zaujal a predáva sa. Reštaurácia Elsie’s neďaleko Philadelphie si na ňom vystavala svoj marketing v čase, keď na trhu začínala, čo jej pomohlo prilákať tam veľa ľudí z rôznych miest. Sendvič z uhorky sa jednoducho predával sám.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
Zdroj: today.com

Reštauráciu vlastnia manželia Cohenovci, ktorí odhadujú, že za jeden deň spotrebujú približne 300 zaváraných uhoriek. Dĺžka priemernej uhorky použitej na prípravu jedného sendviča je 17 centimetrov a majitelia dodávajú, že si ich pestujú aj nakladajú do nálevu s kôprom sami, podľa tradičného rodinného receptu. Zákazníkov najviac zaujíma sendvič plnený šunkou, capicolou, salámou a talianskym syrom alebo sendvič plnený morčacím a hovädzím mäsom, švajčiarskym syrom a dresingom, no a na záver sú to rozličné rolky z kyslých uhoriek a mäsa. Okrem iného sa tu kyslé uhorky dávajú aj na pizzu alebo do želé…

today.com

Reštaurácia Elsie’s býva otvorená len od utorka do soboty v čase od 11:00 do 15:00. Majitelia otváracie hodiny argumentujú tým, že počet uhoriek je obmedzený, a že predávajú jedlo určené na obed, takže ráno ani večer otvorené mať neplánujú. Húfy zákazníkov im však pravidelne dokazujú, že otváracie hodiny pre nich problémom nie sú a podnik sa teší vysokej návštevnosti.

Komentáre

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here