Závisí tiež od toho, aké formy propagácie si zvolíte. My vám o tých najlepších niečo povieme.
Optimalizácia webovej stránky
SEO propagácia vyhľadávacieho nástroja je komplex prác zameraných na to, aby sa web dostal do top desiatich výsledkov vyhľadávacieho nástroja pomocou dotazu špecifikovaného používateľom.
Samotný proces optimalizácie webových stránok je dosť komplikovaný, takže o presnom výsledku sa hovoriť vždy až tak jednoznačne nedá. Zákazník samozrejme očakáva zvýšenie predaja zo svojich zdrojov. Pri SEO je to najmä vďaka lepšej „polohe“ stránky pre určitú požiadavku návštevníka.
Ide však o komplex prác, ktorý sa začína dôkladnou analýzou vášho webu a končí aplikáciou vhodných riešení, preto je cena za tieto služby niekedy vyššia. Ak si ale nájdete profesionála s výhodným cenníkom SEO služieb, uvidíte, že sa vám tieto investície rýchlo vrátia v podobe nových objednávok. Závisí tiež od toho, v akom stave sa vaša aktuálna stránka nachádza a čo všetko je potrebné pre správnu optimalizáciu vykonať.
Prvé výsledky za krátky čas
Ak si zvolíte PPC alebo Google reklamu, výsledky budú o niečo rýchlejšie, ale drahšie. Dôležité ale je, že právne nastavenie kampaní a zapojenie kreativity môže skutočne zvýšiť váš predaj už v prvých týždňoch.
Kombinujte
Možností propagácie je dnes naozaj veľa, orientovať sa ale iba na jeden prostriedok nie je správne riešenie. Občas sa oplatí jednotlivé propagačné prostriedky medzi sebou vzájomne kombinovať, tak, aby sa jeden s druhým navzájom dopĺňali.
Určite sa občas ocitnete aj medzi ľuďmi, ktorým bude vhodné podarovať nejaký prezent, preto nepodceňujte ani význam a silu klasickej tlačenej reklamy, s ktorou vám pomôžu špičkové termotransfeorvé 3D lisy.
Najmite si na marketing profesionála, ktorý vám s tým pomôže a uvidíte, že záujem publika o vašu firmu sa zvýši.