Jednou z hlavných tém, ktorými posledné dni žije Slovensko, je údajná 39 hodinová nahrávka kauzy Gorila. Popri viacerých hlasoch v tejto nahrávke zaznie aj hlas podobný bývalému premiérovi Róbertovi Ficovi, ktorý si na pitie pýta obyčajnú „Kolu”. 

Spoločnosť Coca-Cola sa rozhodla, že aktuálne spoločenské dianie je ideálne využiť a reaguje na spomínané udalosti posledných dní trefným reklamným vizuálom s výstižným sloganom „Konečne to počujete aj vy.”.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Len pred časom spoločnosť Coca-Cola predstavila kampaň s názvom „The First Print Ads You Can Hear” („Prvá printová reklama, ktorú je počuť”). Ide o vizuál, ktorý má ukázať, že aj obyčajný obrázok môže vo vašom mozgu vyvolať špecifický zvuk. Preto sa spoločnosť zverejnenie údajnej nahrávky Gorily rozhodla zakomponovať do tejto kampane. Čo poviete na tento krok?

Komentáre