Alza ešte počas minulého roku priniesla na slovenský a český trh novinku, ktorá umožní zákazníkom získať výrazné zľavy pri nákupe produktov. Podmienkou je, že sa musia zapojiť do „social shoppingu“. Nový spôsob nakupovania tak umožní využiť zľavy až do výšky niekoľko desiatok percent. Na to je však potrebné, aby sa do procesu zapojili viacerí zákazníci. Nová platforma Zdieľaj a ušetri otvára v e-shope Alza.sk možnosti pri nákupe, do ktorého sa môžu zapojiť aj priatelia a rodina zákazníka.

Čím viac zákazníkov, tým väčšie zľavy

Tento nový spôsob nakupovania je založený na princípe zdieľania nákupu s rodinou, priateľmi a blízkymi. Tí môžu na základe spoločného nákupu získať vybrané produkty s výraznými zľavami.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Hlavnou podmienkou využitia takejto zľavy je, aby zákazník, ktorí vytvorí skupinový nákup, pozval niekoľko ďalších ľudí a tí si daný produkty zakúpili do určitého času. Výška samotnej zľavy sa potom odvíja od pôvodnej ceny produktu, ale aj veľkosti skupiny.

Alza nákupný košík Zdieľaj a ušetri
zdroj: Alza.sk

Základným princípom uplatnenia tejto zľavy je nákup skupiny cez špecifickú URL adresu, vďaka čomu dokáže obchodník skupinový nákup identifikovať. Tovar si však musia pre uplatnenie zľavy zakúpiť všetci členovia skupiny. V opačnom prípade bude Alza vyžadovať doplatenie rozdielu ceny pred zľavou alebo zákazníkom vráti peniaze.

Alza produkty zahrnuté do platformy Zdieľaj a ušetri, označuje špeciálnym piktogramom. Zákazník si môže vybraný tovar rezervovať vytvorením skupiny a potvrdením členstva online platbou. Následne bude zákazníkovi poskytnutá unikátna webová adresa, ktorú môže ďalej zdieľať akýmkoľvek spôsobom. Buď skopírovaním alebo priamym zdieľaním cez sociálne siete.

Ak sa počet členov skupiny naplní, môže každý z nich pri nákupe vybraného produktu získať zľavu aj vo výške 30% (v prípade 10-člennej skupiny). Pokiaľ by si ho kúpil menší počet ľudí, zľava bude nižšia.

 

Komentáre