Nový príbeh je zasadený medzi udalosti z Hobita a Pána Prsteňov. Middle-earth: Shadow of Mordor a systém Nemesis predstavujú herný svet novej generácie. Každý nepriateľ, ktorému hráč čelí, je jedinečný. Nepriatelia sa od seba odlišujú svojim vzhľadom, správaním a tým, že majú svoje silné i slabé stránky. Nepriatelia sa ďalej rozvíjajú s každým stretnutím s hráčom a tak sa z nich stávajú jeho úhlavným nepriateľom, ktorý v každom súboji volí inú stratégiu boja.

Kapitáni Orkov, sú v hre veľmi prepracovaní z každej stránky. Keď nejakého z nich zabijete, zmení sa jeho vizuálna podoba: napr. mu pribudne jazva, začne nosiť masku, atď. Z klasického orka sa kapitán stane tak, že zabije vás – hlavnú postavu. Ale informácie o nejakom z kapitánov môžete získať aj z hociktorého orka, ktorého uvidíte na ceste. Ak ale chcete vedieť všetky informácie o danom kapitánovi, musíte vysať informácie z tzv. intela, ktorý sa nachádza väčšinou pri nejakej pevnosti.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Za každého zabitého kapitána dostanete Runu, čo je niečo ako upgrade na zbraň. Systém boja sa podobá na ten, z už spomenutých Barman: Arkham hier, ale môžete hrať aj úplne potichu bez toho, aby si Vás hocikto všimol. K dispozícii máte aj luk. Šípy do luku získate tak, že vysajete energiu z hociktorého orka.

Hru by som prirovnal k spojeniu série Witcher a série Assassin’s creed: fantasy z cca obdobia stredoveku , ktorá má niektoré prvky parkouru a aj RPG.

Za prepracovanosť ako prostredia tak aj hry samotnej dávam hre: 78%

Prajem príjemný herný zážitok!

 

Komentáre