Zasiahla vám kríza do plynulého a zároveň už tak náročného podnikania? Napriek tomu vás to neodradilo a plánujete v tejto činnosti pokračovať ďalej, pretože podpora štátu nie je z hľadiska budúcnosti ružová?

V tom prípade máme pre vás niekoľko rád, ako si aj náročné chvíle spríjemniť a niektoré kroky podnikania zjednodušiť bez použitia ďalších komplikovaných postupov.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Dajte svojej agentúre ľudskú tvár

Najmä v malých a stredných agentúrach riadených majiteľom je nový obchod už teraz najvyššou prioritou. A to je rovnako dobre. Nový biznis je vzťahový biznis. Inzerenti chcú pracovať s kreatívnymi a kompetentnými ľuďmi, ktorých poznajú, oceňujú a ktorým dôverujú. Odvážte sa teda postaviť osobnosti na prvé miesto. Umožnite svojim klientom spoznať a oceniť ľudí, ktorí stoja za značkou agentúry a uvidíte, že aj tento veľmi jednoduchý krok vám pri zakladaní novej s.r.o. pomôže.

Nájdite si odborníka na vedenie účtovníctva

Dobré vedenie účtovníctva je obchodná funkcia, ktorú je potrebné vykonávať s maximálnou starostlivosťou a pozornosťou. Správne účtovníctvo umožňuje spoločnostiam posúdiť svoju situáciu vo vzťahu k relevantným kľúčovým údajom, ako sú náklady a obrat. To následne umožňuje osobám s rozhodovacou právomocou získať komplexný a presný obraz o finančnej situácii spoločnosti.

Účtovníctvo je navyše základom mnohých vnútorných správnych orgánov a skutočnou pomôckou pri rozhodovaní pre rôzne rezorty. Ak si preto na jeho vedenie najmete odborníka, môžete sa mnohým nepríjemným situáciám vyhnúť.

„Presťahujte“ sa na virtuálnu adresu

Ďalším veľmi veľkým problémom pre firmy v kríze sú náklady. Prevádzkové náklady na riadenie kancelárie si však môžete veľmi jednoducho a rýchlo znížiť tak, že sa „presťahujete“ na modernú virtuálnu adresu.

Stále máte potrebné označenie a k dispozícii množstvo služieb na správu virtuálnej kancelárie a pošty, ktorá bude na jej adresu doručená. To všetko pri minimálnych cenách za prenájom virtuálneho sídla na tej najlepšej adrese v centre hlavného mesta, ktoré vás ako firmu dobre reprezentuje.

Zdroj obrázka: Inspiration GP/Shutterstock.com

Definujte svoju cieľovú skupinu

Jednou z najväčších výziev pre agentúry je presne definovať najsľubnejšiu cieľovú skupinu pre ich nový biznis. Žiaľ, veľa času a zdrojov sa často premrháva naháňaním sa za každou domnelou novou obchodnou príležitosťou, a to aj s potenciálnymi novými zákazníkmi, ktorí sa v konečnom dôsledku do agentúry vôbec nehodia a v konečnom dôsledku ani nemajú čo ponúknuť.

Plytváte tak drahocenným časom namiesto toho, aby ste sa sústredili na skutočne vhodných nových zákazníkov, pre ktorých by ste ako agentúra so svojimi špecifickými skúsenosťami a zručnosťami boli skutočne obzvlášť príťažliví.

 

 

Komentáre