Koncern VW Group si na odhalenie svojich dvoch horúcich noviniek prekvapivo vybral jeden a ten istý deň. Za Bentley je to nový Continental GT a za Porsche je to úplne nový Cayenne. Ako už mnohé predchádzajúce správy nasvedčovali, nový Continental má značne vo svojej krvi zakorenené prvky predošlého konceptu EXP 10 Speed 6. To spôsobuje, že nový model ma do značnej miery atraktívnejšie tvary a už na prvý pohľad je očividné, že auto stratilo na „dizajnovej“ váhe. Auto tak pôsobí štýlovejším, športovejším a ešte atraktívnejším dojmom.
Ako to bolo aj pri predchádzajúcom modely, prednej časti dominuje typická „Bentley“ dvojica svietidiel s kryštalickým efektom, ktorú si zaručene nemôžete pomýliť so žiadnym iným autom. Po technickej stránke sa jedná o Matrix-LED technológiu. Novinkou sú aj značne širšie a zavalitejšie zadné LED svietidlá, ktorých dizajn je kopírovaný aj dvojicou mohutných výfukov, čo dodáva celému autu dynamickejší vzhľad.
Pri pohľade do interiéru je okamžite každému jasné, že tu prešlo celé auto doslova priemyselnou revolúciou. Za športovým 3-ramenným volantom sa ukrývajú plne digitálne budíky. Stredovej časti vozidla dominuje otočný, 12,3″ displejom infotainmentu a ako značka sama deklaruje, Bentley Rotating Display je prvý otočný displej, ktorý sa dá úplne zaklopiť. Celý interiér je stále však podtrhnutý značkou luxusu za použitia tých najkvalitnejších (vo väčšine) ručne spracovaných materiál v širokej škále farieb.
Pod kapotou sa nachádza čo iné ako W12-ka, ktorá však údajne prešla kompletnou modernizáciou. 6-litrový agregát tak dokáže vyprodukovať výkon na úrovni 635 koní a točivý moment až 900 N.m, vďaka čomu sa nové GT-ečko dokáže rozbehnúť až na 333 km/h. Ako sme už úvodom naznačovali, nová generácia stratila na váhe 80kg a tak sa nový Continental dokáže z 0 na 100 km/h rozbehnúť za 3,7 sekundy.
Po technologickej stránke je horúcou novinkou 48-voltový systém Dynamic Ride, čiže podvozok, ktorý funguje na princípe elektromotorov. Tie majú za úlohu nastaviť pologu stabilizátorov tak, aby v zákrutách na vonkajších kolesách tlačili dole, zatiaľ čo na vnútorných hore. Tým dôjde k omnoho menšiemu nakláňaniu karosérie.