Módna značka oblekov Justin Paukin sa behom pár rokov svojho pôsobenia na trhu stihla už slušne udomácniť a získať si mnohých zákazníkov. Na trh prišli s nevšedným, individuálnym prístupom, čo ich zásadne od konkurencie odlišuje. V ich produktovom portfóliu nájdeme klasické overené, ale aj odvážnejšie kúsky. Svoje obleky si majiteľ značky Dávid Paučin navrhuje sám a my sme dostali priestor sa ho okrem iného opýtať aj na to, odkiaľ čerpá svoju inšpiráciu.
Obleky pod značkou Justin Paukin si navrhujem sám – a to na základe inšpirácie od svetových značiek,  návrhárov, alebo napríklad aj fashion influencerov. Nie som v tejto oblasti vyučený, čiže beriem to tak pragmaticky – kombinácia svetových trendov, potrieb a záujmov našich zákazníkov, povedal majiteľ značky.

Čo povieš na tvoj koncept? Je individuálny prístup to, čím sa v najväčšej miere odlišujete od konkurencie?  

Áno, je to jedna z vecí, čím sa odlišujeme. V podstate celý náš biznis model je odlišný a má viacero výhod, ale proklientsky prístup je jeden z tých najhlavnejších bodov. Myslím si, že to v našich končinách v mnohých prípadoch veľmi chýba, čo je pre mňa nepochopiteľné. Predsa len, spokojný zákazník u vás nielen nakúpi, ale sa k vám aj vráti a dokonca vás odporučí ďalším desiatkam známych. 

Spomínaš si humorne na niektorého zákazníka, ktorý ťa pri predaji poriadne potrápil alebo pri ktorom si sa nestačil čudovať jeho požiadavkám? 
Z tohto negatívneho hľadiska ani nie. Skôr radi spomíname a smejeme sa pri jednom pánovi, ktorý prišiel na predajňu a za 20 minút odišiel so 4 oblekmi . To bola naozaj radosť. Prišiel, ukázal – chcem tento, tento, tento a tento, obliekol si ich, poznačili sa úpravy a vybavené. Pritom niektorí páni pokojne strávia aj viac ako hodinu pri výbere jedného obleku.
Dávidovi sme položili aj trochu nevšednejšie otázky, pri ktorých musel čo najrýchlejšie vybrať jednu z možností založenú na skúsenostiach a preferenciách zákazníkov.
Cena / Kvalita?  – Kvalita
Klasika / Extravagancia? – Klasika
Experiment / Overené farby? – Overené farby
Kravata / Motýlik? – 50 na 50
Kto má pri nákupe párov väčšinou posledné slovo? Žena alebo muž?
Toto je výborná otázka. Akurát máme na túto tému aj menšiu kampaň 😁 Je to tak 50 na 50, dokonca sme si k tomu robili aj štatistiku, keď sme si to všímali pri viac ako 500 zákazníkoch. Je to veľmi zaujímavé, že v polovici prípadov rozhodne o výbere obleku pani manželka, priateľka alebo mama či dokonca svokra, čo bude chlap celé dni nosiť na sebe. Na jednej strane chápem, že mnoho mužov obliekanie a módu nerieši a keby to ostalo len v ich kompetencií, môže to dopadnúť všelijako. Ale myslím si, že by to malo ostať v rovine rady a nie rozhodnutia. Chlap by mal byť úplne stotožnený s tým čo má na sebe, aby sa cítil komfortne a sebavedomo. Navyše, vždy sme tam aj my. Absolvovali sme módne a krajčírske kurzy a myslím si, že tiež vieme adekvátne poradiť.

Je to trošku ťažká otázka, ale musíme ti ju položiť. Kde vidíš značku Justin Paukin za 10 rokov? Aké sú tvoje ciele? Dočkáme sa prípadne aj nejakej zaujímavej kolaborácie?

Fúha, to je pomerne dlhá doba. Predstavy a vízie určite mám, aj také odvážnejšie, ktoré si však nechám pre seba, aby som sa necítil trápne ak to nevyjde úplne podľa predstáv 😁Dúfam však, že budeme všeobecne známa a obľúbená značka minimálne na celom Slovensku a možno aj v susednom Česku. Uvidíme. 

Spolupráce sú a určite aj budú pribúdať. Napríklad teraz rokujeme o spolupráci s prestížnymi nemeckými značkami. Ide o to, že nechceme silene pretláčať len našu značku Justin Paukin. Oblek je dosť špecifický druh oblečenia, každému sedí iný strih, nie je možné vytvoriť nejaký univerzálny. Preto, ak chceme vyhovieť naozaj každému, je lepšie ísť cestou multi-brandingu.

 

 

 

 

 

Komentáre