Nie, nepozeráte sa na dizajnovú kabelku, naozaj to je lopta. Francúzsky módny dom Chanel posúva hranice svojej kreativity a od topánok, kostýmov, šiat, fantastických parfumov a dekoratívnej kozmetiky dospel v roku 2019 až k tomu, že na trh uviedol luxusnú športovú „hračku“. Ide o basketbalovú loptu potiahnutú pravou teľacou kožou, s ikonickým logom značky Chanel a štýlovou kovovou retiazkou zlatej alebo striebornej farby pre pohodlné nosenie.

Zdroj: vogue.fr

Módny dom CHANEL však nie je jedinou luxusnou značkou, s ktorou sa takýto výstrelok spája. Pre zaujímavosť, značka Louis Vuitton počas minulého roka navrhla puzdro na ceruzku, Dolce & Gabbana svoje logo umiestnila na domáce spotrebiče a Hermès sa podpísal pod stolný futbal. A tak prečo, keď Vuitton môže navrhovať puzdrá na ceruzky, by Chanel nemohla predávať luxusné lopty? 

Zdroj: vogue.fr

Niektoré ženy sú z tohto produktu extrémne nadšené, ale povedzme si úprimne, existujú také, ktoré sú schopné zaplatiť stovky eur za naozaj hocičo, na čom uvidia logo známej značky (lebo doba sociálnych sietí je magická…). Myslíme si, že Gabrielle Chanel to nemyslela zle, keď začala v 20. rokoch minulého storočia experimentovať s módou a aplikovať prvky pánskej módy v dámskych modeloch, no nie sme si celkom istí, čo by povedala na koženú loptu s retiazkou, ktorej cena sa šplhá až na 1 990€. Podľa niektorých sa stane hitom, no my by sme predsa len radšej zostali pri starých dobrých (a kvalitných) parfumoch, kozmetike a módnych kúskoch, ako pri loptách.

Komentáre