Odvetvie marketingu ako také, je jedným z najkreatívnejšcih na celom svete. Reklamné tímy sa tu dokážu skutočne odviazať a zákazníka si získať nejednou zaujímavou metódou, ale to, čo sa podarilo sietí rýchlych občerstvení Burger King tu ešte nebolo.

Finále amerického Super Bowlu patrí medzi najsledovanejšie športové prenosy na celom svete a tak si viete predstaviť, aký obrovský dopyt je o reklamné spoty počas tohto vysielania. Vo včerajšom 53. finálovom stretnutí zvíťazil mnohými favorizovaný tým New Englanf Patriots.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Počas prestávok bolo odvysielaných viacero reklám, no žiadne si nezískala toľko pozornosti, ako tá na Burger King. Marketéri tejto spoločnosti vsadili na legendárneho umelca Andyho Warhola. Ako každý isto viete, Andy Warhol už nie je medzi živými a tak táto reklama spôsobila obrovský rozruch. Ako sa ďalej ukázalo, reklama bola natočená ešte pred 37 rokmi a video bolo pôvodne súčasťou dokumentu 66 Scenes from America.

Marketéri teda prišli s nápadom a vedenie spoločnosti súhlasilo. Samozrejme, zhruba rok trvalo získať práva od Nadácia Andyho Warhola na odvysielanie tohto reklamného spotu. Nič podstatné sa však nestane cez noc a tak až po roku tvrdej práce mohol Burger King túto reklamu odvysielať.

Pri prvom pohľade sa jedná o úplne obyčajné video s minimom zvuku a rôznych videoefektov. Vo väčšine reklám odvysielaných počas tohto športového prenosu totižto reklamné spoločnosti doslova bombardujú divákov pompéznymi reklamami nabitými nejednou hviezdou a miliónom ďalších efektov. Aj z toho pohľadu teda bolo použitie tohto jednoduchého videa kľúčovým, vďaka čomu vytŕčalo z radu ostatných reklám a potencionálneho zákazníka hneď upútalo.

Komentáre

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here