Aktuálna cena Huawei P30 Pro 6GB/128GB Dual SIM v slovenských e-shopoch: € - € (Zdroj: Heureka.sk, )

Pri zariaďovaní jednotlivých kancelárii nie je problém zvoliť si nábytok. Ako však postupovať v otvorenom priestore, v ktorom sú všetci vaši zamestnanci?

Pri realizácii konceptu open office, takzvanej otvorenej kancelárie, by ste mali pri jej zariaďovaní najmä myslieť na to, aby nedošlo k úpadku pracovnej morálky. Ako to môžete docieliť, a zároveň tým aj získať?

Nechajte to na odborníkov

Nevyberajte zariadenie unáhlene, ale uprednostnite maximálne využitie z ponúkaného priestoru tým, že si necháte vyrobiť nábytok priamo na mieru. Najlepšou voľbou je obrátiť sa na odborníka, ktorý sa špecializuje výlučne na zariaďovanie kancelárií. S konceptom open office sa už určite neraz stretol. Práve on vám navrhne ideálne a efektívne riešenie priamo pre vás.

zdroj: shutterstock

Eliminujte hluk správne zvoleným nábytkom

Nemajte viac obavy z možného hluku či iných rušivých vplyvov, ktoré by mohli narúšať celkovú efektivitu vašich zamestnancov. Adekvátnym výberom toho správneho nábytku nielenže docielite zníženie hluku, ale aj vaši zamestnanci budú oveľa spokojnejší. Dosiahnuť to môžete napríklad výberom akustického nábytku alebo zaobstaraním paravanov.

Výhody otvoreného priestoru

Pokiaľ je neustála komunikácia vašich zamestnancov nevyhnutná, open office je pre vás tým ideálnym riešením. Nielenže zrýchlite celkovú efektivitu vašich pracovníkov, ale aj všetko oveľa rýchlejšie vyriešite. Môžete taktiež spoločne dospieť k finálnym riešeniam alebo rýchlo prediskutovať to najnevyhnutnejšie.

Koncept otvorenej kancelárie je tým správnym rozhodnutím. Ak sa pred samotnou realizáciou o jej funkčnosti aj poradíte so špecializovanými odborníkmi, na výsledný efekt nebudete pridlho čakať. Od prvotného konceptu, cez výrobu nábytku až po konečný výsledok. Neunáhlite sa pri zariaďovaní a obráťte sa priamo na špecialistov.

Komentáre