Od dlhých rad ľudí pred iStores, cez mokrý iPhone ktorý sa suší v ryži až po kontroverzný konektor a tvar nového Apple iPhone X, Samsung vo svojej novej videoreklame pokryl doslova všetko. Reklama s názvom „Growing Up“ opisuje majiteľov smartfónov s odhryznutým jablkom ako súperia s kontroverznými riešeniami značky použitými na ich zariadeniach. 

Celá reklama sa nesie v duchu toho, že majitelia Apple iPhone musia najskôr dospieť, aby zistili čo je naozaj dobré a tým má byť údajne Samsung Galaxy. Spoločnosť Samsung taktiež poukazuje na fakt, že ich bezdrôtové nabíjanie fungovalo ešte v dobe, keď to Apple so svojimi smartfónom nedokázal. Niektorí ľudia si mysli, že je to skvelý marketingový ťah zo strany Samsungu, iní zase tvrdia že americký gigant by mal Samsung zažalovať

Na záver možno treba ešte podotknúť fakt, že spoločnosť Apple zaznamenáva rekordné predaje po spustení predaja iPhone X a deklaruje, že tento štvrťrok bude pre nich jeden z najsilnejších.

Komentáre