V roku 1992, odveký rival Coca-Coly, Pepsi uviedla na trh predaj priezračnej verzie svojho hlavného nápoja, ktorý mal v podstate úplne identickú chuť ako klasická Pepsi, zabalená do konzistencie a farby klasickej minerálky. Následne sa o takýto nápoj pokúšala aj Coca-Cola no krátko po spustení jeho predaja oba nápoje postretol neúspech a tak ich stihali z predaja.

zdroj: Coca-Cola

A teraz, pár rokov po tomto neúspechu to Coca-Cola znovu spúšťa predaj svojej Crystal Coly, ktorá nesie oficiálny názov Coca-Cola Clear. Tá sa má začať predávať najskôr len v Japonsku a to od 11.6. 2018. Podľa portálu KotakuCoca-Cola Japosnko vyskúšala viacej ako 50 rôznych receptúr a príchutí a nakoniec sa rozhodli nahradiť jemnú karamelovú príchuť za nádych citrónu v novej nízkokalorickej Coca-Cola Clear.

 

Komentáre