Spoločnosť Coca-Cola sa rozhodla oživiť predaj svojich produktov na japonskom trhu. Ich nový nápoj sa má stať niečím, čo spoločnosť svojim zákazníkom zatiaľ ešte nikdy neponúkla. Bude to prvý alkoholický nápoj, ktorý bude mať Coca-Cola vo svojom portfóliu.

V Japonsku sa aktuálne stáva veľmi populárnym nápoj „chu-hi“ – plechovkový ochutený nápoj zväčša doplnený o perlivú sódu a shochučo je vlastne klasický japonský obylninový destilát.  Spoločnosť Coca-Cola plánuje spustiť predaj nápoja obdobného spomínanému „chu-hi“ čím by chceli spustiť doslova revolúciu v predaji a ponuke ich produktov.

zdroj: http://wonderfulrife.blogspot.sk/

Nový nápoj bude veľmi špecifický a unikátny pre japonský trh. Spoločnosť odmietla uverejniť ďalšie podrbné informácie o zložení alebo dátume spustenie predaja, no hovorca spoločnosti Yohko Okabe sa v rozhovore pre CNN vyjadril, že tento nápoj bude veľmi prelomový a unikátny pre celú históriu a vývoj značky.

Spoločnosť týmto drinkom vstupuje na trh s veľkou konkurenciou, na ktorom konkurenčné spoločnosti zaznamenávajú vynikajúce predajné čísla. Spoločnosť tento nápoj berie ako určitú formu experimentu, keďže oni sami vidia japonský trh ako veľmi rýchlo rastúci a meniaci sa. Veď v priemere oni samotní na ňom spustia a vyskúšajú predaj zhruba stovky nových produktov každý rok.
zdroj: heritageradionetwork.org

 

Komentáre