Ak chcete uspieť v oblasti SEO, musíte poznať správne postupy, ktoré začínajú tým, že sa vyhnete zlým návykom z minulosti. Odstráňte neefektívnosť a nahraďte ju strategickými taktikami zameranými na obsah. Ak sa ale k znalcom tohto špecifického odvetvia neradíte, môžete nechať vašu optimalizáciu webových stránok na niekoho technicky a odborne zdatnejšieho. V opačnom prípade by ste sa mali zamerať na tieto nasledovné body.

zdroj: pcrevue.sk
  1. Strategické priblíženie kľúčových slov

Bez správneho výskumu kľúčových slov je každá SEO kampaň odsúdená na zlyhanie. Ich výskum  vytvára pódium a základ na jej ideálne rozbehnutie.

Frázy kľúčových slov by mali byť čo najviac špecifické pre vašu spoločnosť a mať jednoduchý, konverzačný zvuk, ktorý nie je ovplyvnený marketingovou atmosférou. Ide o správne pochopenie linkbuildingu, ktorý sa zacieli na tie správne spojenia. Na začiatok to ale môže byť ťažšie, pretože sa ocitáte v konkurenčnom prostredí, kde je niekoľko spoločností, ktoré sa tomu začali venovať už skôr.

  1. Nedajte priestor duplicite

Pokiaľ ide o SEO, vaša originálnosť by nemala odkazovať na duplicitný obsah alebo rovnaký text existujúci na dvoch rôznych URL adresách. Publikovanie článkov z iných stránok nie je len potenciálnym porušením autorských práv, ale vytvára aj duplicitný obsah, ktorý môže zničiť poradie vyhľadávania vašich stránok.

Ako identifikovať a odstrániť duplicitný obsah na vašom webe si môžete zistiť pomocou online nástrojov, musíte si ale vybrať ten najjednoduchší, ktorému budete dobre rozumieť.

zdroj: newsroom.unl.edu
  1. Upravte navigáciu a interné odkazy

Samozrejme, že popri tom všetkom nesmiete zabudnúť ani na ostatné metódy propagácie a skombinovať kvalitnú kampaň s efektívnym telemarketingom.  Rovnako tak by ste nemali zabudnúť ani na pôsob, akým je obsah vašej webovej stránky štruktúrovaný, pretože ten zohráva dôležitú úlohu tiež. Čím častejšie je stránka prepojená s ostatnými, tým väčší má tok PageRanku.

Odkazy na podstránky predstavujú obrovskú výhodu pre SEO. Zvyšujú navigovateľnosť vašich stránok, ukazujú na najdôležitejšie informácie, zvyšujú reputáciu značky, zlepšujú dôveru, zvyšujú mieru prekliknutia a skracujú konverznú cestu. V podstate by sadalo povedať, že odkazy na podstránky sú takmer úžasnou cestou.

  1. Optimalizujte rýchlosť načítania vašich stránok

Rýchlosť zaťaženia stránky je faktorom v hodnotení rebríčkov vyhľadávačov a ovplyvňuje aj mieru premeny návštevníkov na zákazníkov. Jedna zo štúdii hovorí, že viac ako 40 % návštevníkov stránok ich opustilo, pretože sa načítavali dlhšie ako tri sekundy. Ak si nedáte na týchto detailoch záležať, môžete prísť nielen o spokojného zákazníka, ale aj o vysoké tržby.

Komentáre